Paparan penuh...

SILA GUNAKAN GOOGLE CHROME DAN MOZILLA 3 KE ATAS SAHAJA. PAPARAN BEBERAPA WIDGET MUNGKIN TIDAK SESUAI JIKA MENGGUNAKAN IE8, SAFARI DAN OPERA.

Walit Stevia dan Walit Ginseng

Thursday, December 6, 2012

PERMOHONAN SEKOLAH SUKAN NEGERI PERAK




Kepada Calon Permohonan Sekolah Sukan Negeri Perak

PERMOHONAN SEKOLAH SUKAN NEGERI PERAK

Panel Pemilihan Telah Bermesyuarat Pada 4 Disember 2012 Jam 9.30 Pagi Di SMK Gunung Rapat Ipoh Dan Berikut Adalah
Senarai Murid Atlet Yang Berjaya Ke Ujian Talent Identification (TID) Untuk Kemasukan Tingkatan Satu Ke Sekolah Sukan Negeri Perak 2013


Sekian, terima kasih

Unit Sukan,
Sektor Pembangunan Kemanusiaan,
Jabatan Pelajaran Perak

6 comments:

  1. Assalamualaikum , Saya ingin bertanya sedikit disini , Saya memang aktif dalam sukan , Boleykah saya cuba untuk memasukki sekolah ini ? Boley beri saya peluang untuk cuba .

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum , Saya ingin bertanya sedikit disini , Saya memang aktif dalam sukan dalam sukan hoki . Bolehkah? saye mencuba memasukki ke sekolah ini ?

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. Saya nih puns aktif dlm bidang sukan ni. Saya aktif dlm bidang olahraga dan acara lontar peluru. Saya pernah wakil daerah sahaja. Boleh kah beri saya peluang memasuki sekolah ini ?

    ReplyDelete
  4. mohd khusaini bin mohd sallehMay 31, 2013 at 4:47 PM

    ASSALAMUALAIKUM , SAYA INGIN BERTANYA SEDIKIT DI SINI ,SAYA MEMANG AKTIF DALAM SUKAN DALAM SUKAN HOKI . BOLEHKAH ?? SAYA MENCUBA MEMASUKI KE SEKOLAH INI ??

    ReplyDelete
  5. mohamad redzuan bin mazlanSeptember 11, 2013 at 8:59 PM

    assalamualaikum...saya nie aktif dlm sukan gimnastik....saya pernah mewakili negeri perinkat kebangsaan bolehkah beri saya peluang memasuki sekolah ini??


    ReplyDelete
  6. ASSALAMUALAIKUM , SAYA INGIN BERTANYA SEDIKIT DI SINI ,SAYA MEMANG AKTIF DALAM SUKAN DALAM SUKAN BOLA SEPAK .. SAYA INGIN MEMASUKI SEKOLAH INI ... BOLEH KAH BERI SAYA PELUANG MASUK SEKOLAH INI ??

    ReplyDelete

Labels

Berita Pendidikan (93) Artikel Pilihan (34) Berita Dalam Negara (34) Makluman Terkini (34) Petikan Akhbar (32) Artikel Ilmuan Islam (23) Artikel Islam (23) Berita Guru (19) Berita Sosial (19) Gambar Menarik (15) Artikel Pedoman (14) Semak Tawaran/Permohonan (14) Artikel Ibadat (13) Artikel Pendidikan (13) Berita Pilihan MPKB 90/93 (13) Berita Piala Dunia (12) Permohonan Akademik (12) Ulasan Berita (12) Berita Luar Negara (11) Berita Ekonomi (10) Berita MH370 (9) Berita Semasa (8) Berita Agama (7) Catatan Peribadi (7) Berita Kemalangan (6) Artikel Ekonomi (5) Artikel IT (5) Berita Politik (5) Huraian Hadis (5) Berita Permotoran (4) Pendapat (4) Berita Sukan (3) Berita Teknologi Baru (3) Hari Raya (3) Artikel Bahasa (2) Artikel Dekorasi (2) Artikel Teknologi (2) Berita Alam Sekitar (2) Churp Churp (2) Dasar / Konsep (2) Keputusan Peperiksaan Awam (2) Lagu Motivasi (2) Maulidur Rasul SAW (2) Mutiara Kata (2) Permotoran (2) Software Piala Dunia 2010 (2) Takwim (2) Tema (2) Abdul Nasser b. Abdul Majeed (1) Ahmad Mohzir Abu Bakar (1) Aktiviti Luar PM 3 (1) Amin dan Gambar2 drpd Pesisir (1) Artikel Berkaitan MH370 (1) Artikel Kerjaya (1) Artikel Penulis Terkenal (1) Artikel Perundangan (1) Artikel Sastera (1) Artikel Sukan (1) Azmi bin Sulaiman (1) Berita Artis (1) Berita Pekerja (1) Berita Pelik (1) Berita Perundangan (1) Berita dari BERNAMA (1) Bersama Aminuddin dan Keluarga (1) Di Rumah Khishamuddin (1) Di Rumah Nasser Mamak (1) Festival Hari Guru 2010 (1) Forum (1) Free Viral (1) Gambar Pilihan (1) Internet Sumber Pendapatan Tambahan (1) Jadual Gaji (1) Jadual peperiksaan awam (1) Jalaluddin Ayai (1) Jalaluddin Ayai Isteri Anak2 Biz (1) Kempen Anti Israel (1) Keratan Akhbar (1) Keratan Akhbar Online (1) Khutbah Jumaat (1) Lawatan En Khishamudin ke MPKB (1) MPKB ke IPGMKKB (1) Manan Md Zain (1) Masjid Pilihan (1) Nasser dan Khishamudin (1) Nostalgia Khishamudin (1) PBSM Dalam Kenangan (1) PELAN PEMBANGUNAN PENDIDIKAN MALAYSIA 2013 - 2025 (1) PM3 Dlm Kenangan (1) PRK DUN Balingian (1) PRK DUN Kajang (1) Pedoman (1) Pendapat dan Teori Penulis Hebat (1) Program Perguruan (1) Promosi Pendidikan (1) Puan Azlina Haron (1) Rencana Akhbar Online Pilihan (1) Rencana Kesihatan (1) Rohana Jusoh Rosli Zuraida dan Hayati (1) Rohana binti Jusoh (1) Segmen Blogger (1) Selamat Hari Raya (1) Siti Norbaya Abd Majid (1) Sumbangan Ikhlas (1) Surat Siaran / Pekeliling (1) Suriani binti Ariffin (1) Tokoh (1) Ucapan Hari Guru (1) Ucapan Raya (1) Video Tazkirah (1) Video Tema Piala Dunia 2010 (1) XPDC PM 1 1992 (1) Zainal b. Nordin (1) a (1)

Blog Archive

www.e-referrer.com